Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Pohon motokáry elektromotorem
Štol, Michal ; Ramík, Pavel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním řešením přestavby motokáry pro půjčovny poháněné spalovacím motorem na motokáru poháněnou elektromotorem. Hlavní cíl práce je výběr vhodného elektromotoru a elektro-komponent pro spolehlivý provoz elektromotokáry, umístění elektropononu do zadní zástavby motokáry, pevnostní a životnostní kontrola mechanických částí pohonu.
Konstrukční návrh podvozku motokáry
Pykal, Filip ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem podvozku motokáry. Nejprve jsem se věnoval návrhu geometrie rámu tak, aby splňoval určitá kritéria, a poté jsem se věnoval návrhu jednotlivých funkčních celků jako například sestavy řízení nebo zadní nápravy. Návrhu motoru jsem se v téhle práci nevěnoval, avšak motokára je přizpůsobena pro použití běžně používaných motorů. Při návrhu jsem kladl také důraz na jednoduchost montáže a servisních prací. Dále jsem provedl pevnostní výpočet a kontrolu per na hnané hřídeli.
Návrh svařovaného rámu motokáry
Kůřil, Michal ; Izák, Josef (oponent) ; Kubíček, Jaroslav (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na návrh svařovaného rámu motokáry. Rám je svařen z trubek 32 mm a tloušťky stěn 2 mm. Byl zvolen materiál 25CrMo4, jelikož je hojně používaný pro rámové konstrukce v motorsportu. Pro zařezání trubek byl zvolen CNC CO2 laser. Z důvodu výroby jednoho kusu byly vybrány univerzální přípravky pro svařování. Dále byly provedeny metalografické zkoušky tří vzorků, kde dva byly svařeny metodou TIG a jeden metodou MAG. Pro svařování byl použit i přídavný materiál austenitického typu, který má velmi dobrou houževnatost a je předpoklad dlouhé životnosti při mechanickém zatížení rámu. Byla provedena také zkouška tvrdosti dle Vickerse.
Konstrukční návrh podvozku motokáry
Pykal, Filip ; Kaplan, Zdeněk (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá konstrukčním návrhem podvozku motokáry. Nejprve jsem se věnoval návrhu geometrie rámu tak, aby splňoval určitá kritéria, a poté jsem se věnoval návrhu jednotlivých funkčních celků jako například sestavy řízení nebo zadní nápravy. Návrhu motoru jsem se v téhle práci nevěnoval, avšak motokára je přizpůsobena pro použití běžně používaných motorů. Při návrhu jsem kladl také důraz na jednoduchost montáže a servisních prací. Dále jsem provedl pevnostní výpočet a kontrolu per na hnané hřídeli.
Pohon motokáry elektromotorem
Štol, Michal ; Ramík, Pavel (oponent) ; Kaplan, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá konstrukčním řešením přestavby motokáry pro půjčovny poháněné spalovacím motorem na motokáru poháněnou elektromotorem. Hlavní cíl práce je výběr vhodného elektromotoru a elektro-komponent pro spolehlivý provoz elektromotokáry, umístění elektropononu do zadní zástavby motokáry, pevnostní a životnostní kontrola mechanických částí pohonu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.